Monster iyidir fakat fan sesi adamı bitirir. Evin içinde uçak uçuyor gibi çok rahatsız eder.
Ayrıca yerli yersiz fan açma olayı da var. Harici bir problem yaşamadım gayet memnunum.
Monster kullananlar hk
29
●1.054
- 28-12-2024, 13:38:156 yıldır monster kullanıyorum. Önceden evet fiyatlar piyasaya göre uygundu. Şimdi piyasanın en uygunu casper excalibur gibi duruyor. Diğerlerinin fiyatları yüksek. Bende düşünüyorum bilgisayarı değiştirmek ama karar veremedim hangi modeli alsam diye. 12 taksit var kuveyt türk'e o güzel bir tek.WASDci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2024, 13:40:52Monster bilgisayara gelirsek. 6 ay da bir bakımını götürüp yaptırabiliyorum. Abra serisi var bende baya eski. 5 6 ay önce annem kapatırken menteşeleri patladı. Götürdüm bakıma. Bakımını yapmışlar ve menteşeleri değiştirmişler. hiçbir para talep etmediler. Ama fiyatları eskiden ucuzdu. Bana şimdi pahalı geliyor monster.
- 28-12-2024, 14:49:10Kesinlikle alma derim. Ekranları çıt kırıldım elinle tutarken bile kendi kendine kırılabilir onu geçtim aşırı sesli benim almayacağım lebtoplarda ilk sırada.Lazo61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2024, 15:14:14Ben fan sesi sebebiyle Monster almamıştım Asus TUF Gaming aldım ama maalesef oyun konusunda hepsi aynı fanlar devirli dönüyor.
