Nedense herkes Monster i kötülemiş, başka biri Excalibur u kötülemiş , başka biri MSI al demiş.
Sonuçta bunlar laptop, adamlar parçaları kendileri üretmiyor. Sadece kasaya koyup satışa hazır hale getiriyorlar. Kendim Monster kullanıyorum, arkadaşıma monster aldırdım, bir ay falan önce de kız arkadaşıma almıştım , SSD de sorun çıkmıştı, iade edip yenisini aldık.
Monster i kötüleyen insanların dedikleri tek şey Fan sesi. Fan sesinin yüksek gelmesi normal , sonuçta bu bir masaüstü PC değil , küçücük bir kasa içinde sistemi soğutmaya çakışan 2 adet fandan bahsediyoruz , fan sesinin çok çıkması gayet normal.
Onun harici MSI n katana hariç bütün modelleri de hemen hemen aynı malzeme kalitesine sahip.
Aynı özelliklere sahip başka marka modelleri ile monster in fiyatlarını karşılaştırırsaniz , Monster in çok daha ucuz olduğunu fark edebilirsiniz.
Ben Monster aldım , hem oyun , hem iş , hem okul için kullanıyorum.
6 yıldır monster kullanıyorum. Önceden evet fiyatlar piyasaya göre uygundu. Şimdi piyasanın en uygunu casper excalibur gibi duruyor. Diğerlerinin fiyatları yüksek. Bende düşünüyorum bilgisayarı değiştirmek ama karar veremedim hangi modeli alsam diye. 12 taksit var kuveyt türk'e o güzel bir tek.