Lazo61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhaba arkadaşlar ben PC alacağım monster düşünüyorum hem oyun hem iş
Aranızda kullanan arkadaşlar var ise fikirlerinizi almak istiyorum şimdi den teşekkür ederim.
Kesinlikle alma derim. Ekranları çıt kırıldım elinle tutarken bile kendi kendine kırılabilir onu geçtim aşırı sesli benim almayacağım lebtoplarda ilk sırada.