Monster kullananlar hk
29
●1.054
- 28-12-2024, 05:00:16Yani yorumlar o kadar saçma ki bendeki Monster mı diye şüphe ettim. Fan sesi dışında hiçbir sorun bende yok, iz yapıyormuş ekranı kötüymüş, hoparlör dandikmiş zart zurt hepsi. Her oyuncu laptopunda olduğu gibi fan sesi tabii ki yüksek. Cloud2 var kulağımda %10 sesle fan sesini duymuyorum. Zaten SoundBlaster diye uygulaması var sesi %200 arttırıp ayarlayabiliyorsunuz eğer hoparlör yetmezse, kendi sitesinde mevcut. Türk malını bu kadar kötülemek nedir anlamadım ki sorunların hiçbirini ben yaşamadım. Çevremde 5 kişide +1 ben 6 olmak üzere kullanıyoruz. Fan sesi dışında kimseden sorun duymadım/duymuyorum. Eğer alacaksanız %100 tavsiye ederim, ömür boyu bakım garantisi de sunuyorlar 2 kere götürdüm, tertemiz veriyorlar. Klavyenin aralarındaki kırıntılara kadar her şeyi temizleyip veriyorlar.
- 28-12-2024, 07:34:59Peki Hangi özellikleri daha iyieneskarabey16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2024, 07:51:25https://www.gaming.gen.tr/urun/28379...gaming-laptop/eneskarabey16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2024, 09:47:05kasalı cihazımdan harici cihaz olarak monster leptop kullanıyorum bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım her türlü kahrımı çekti.
- 28-12-2024, 09:52:42Hocam ben 2 sene evvel aldım alırken de forumda sormuştum herkes bana alma demişti monster'a karşı anlamadığım bir ön yargı var, aynı zamanda bi arkadaşım asus tuf gaming almıştı kendisi fps kaybı yaşadı bende bir problem yok hala bakıma göndermedim bile aşırı memnunum bir tek fan sesi yüksek o kadarLazo61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2024, 09:53:04Hocam oyun ve çalışma olarak hangi model daha iyi ? Bir modeli var 30 bin küsürGCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaldım arada valla biri iyi diyor biri kötü YouTube de Filan izliyorum orda da kesinlik almayın diyorlar anlamadım - 28-12-2024, 09:54:32Hocam hangi model tavsiye edersinizmrsypk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2024, 10:06:41Hocam ben denemek için abra serisi almıştım memnun kaldım keşke zamanında tulpar almış olsaydım diyordum tabi ki bütçeniz varsa semruk öneriyorum. En alt modeli olmasına rağmen bende "abra" aşırı memnunum.Lazo61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
