Herkese merhaba arkadaşlar ben PC alacağım monster düşünüyorum hem oyun hem iş
Aranızda kullanan arkadaşlar var ise fikirlerinizi almak istiyorum şimdi den teşekkür ederim.
Hocam ben 2 sene evvel aldım alırken de forumda sormuştum herkes bana alma demişti monster'a karşı anlamadığım bir ön yargı var, aynı zamanda bi arkadaşım asus tuf gaming almıştı kendisi fps kaybı yaşadı bende bir problem yok hala bakıma göndermedim bile aşırı memnunum bir tek fan sesi yüksek o kadar