Yani yorumlar o kadar saçma ki bendeki Monster mı diye şüphe ettim. Fan sesi dışında hiçbir sorun bende yok, iz yapıyormuş ekranı kötüymüş, hoparlör dandikmiş zart zurt hepsi. Her oyuncu laptopunda olduğu gibi fan sesi tabii ki yüksek. Cloud2 var kulağımda %10 sesle fan sesini duymuyorum. Zaten SoundBlaster diye uygulaması var sesi %200 arttırıp ayarlayabiliyorsunuz eğer hoparlör yetmezse, kendi sitesinde mevcut. Türk malını bu kadar kötülemek nedir anlamadım ki sorunların hiçbirini ben yaşamadım. Çevremde 5 kişide +1 ben 6 olmak üzere kullanıyoruz. Fan sesi dışında kimseden sorun duymadım/duymuyorum. Eğer alacaksanız %100 tavsiye ederim, ömür boyu bakım garantisi de sunuyorlar 2 kere götürdüm, tertemiz veriyorlar. Klavyenin aralarındaki kırıntılara kadar her şeyi temizleyip veriyorlar.
Hocam oyun ve çalışma olarak hangi model daha iyi ? Bir modeli var 30 bin küsür
kaldım arada valla biri iyi diyor biri kötü YouTube de Filan izliyorum orda da kesinlik almayın diyorlar anlamadım