• 25-12-2024, 13:34:21
    #1
    1 adet kol saati aldık. Ertesi gün durdu.
    İade ettik ,ya ucreti göndersinler yada tamir edilsin diye.
    Geri geldi, sorun yokmuş diye.
    Geldiği gün yine durdu.
    Yine gönderdik. Mail gelmiş.
    3. Kez gönderirseniz parada üründe satıcıda kalacaktır diye. Sövsemde bi işe yaramıyor, kalpazan yuvası olmuş resmen. Bozuk ürünü satın köşeyi dönün.
  • 25-12-2024, 13:36:05
    #2
    Hepsiburada Premium alın rahat edin kardeşim.

    Hem kaliteli hem yerli sermaye 👍
  • 25-12-2024, 13:37:37
    #3
    @Provizyon; bu konu orada nasıl ilerlerdi acaba merak ettim. Teşekkür ederim ayrıca
  • 25-12-2024, 13:41:29
    #4
    Provizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada Premium alın rahat edin kardeşim.

    Hem kaliteli hem yerli sermaye 👍
    kaspi.kz almadı mı büyük hisseyi
  • 25-12-2024, 13:41:51
    #5
    Provizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada Premium alın rahat edin kardeşim.

    Hem kaliteli hem yerli sermaye 👍
    Hepsiburada yerli değil hocam, büyük çoğunluğu kazak firmasına ait, kazak firmasının sahibide Gürcistan asıllı biri.
    @Egemircey; hakkınızı tüketici hakem heyetiyle aramanızı öneririm.
  • 25-12-2024, 13:42:20
    #6
    Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Provizyon; bu konu orada nasıl ilerlerdi acaba merak ettim. Teşekkür ederim ayrıca
    Hocam peynir alıyorsun bakıyorsun sırf şeklini beğenmediğin için iade ediyorsun. Kargo iade olduğu anda geri ödeme işlemi başlıyor. İade süresi de 48 saat..

    Bu konuda Hepsinburada harikadır!
  • 25-12-2024, 13:44:33
    #7
    Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaspi.kz almadı mı büyük hisseyi
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada yerli değil hocam, büyük çoğunluğu kazak firmasına ait, kazak firmasının sahibide Gürcistan asıllı biri.
    @Egemircey; hakkınızı tüketici hakem heyetiyle aramanızı öneririm.
    2 ay önce satılmış şirket. Üzüldüm.

    Yine de çok memnunum ben Hepsiburada’dan.
  • 25-12-2024, 13:44:59
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam pil üzerinde değilde nabız ile çalısıyor olabilir kontrol edin bence
  • 25-12-2024, 14:10:45
    #9
    Grafikerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pil üzerinde değilde nabız ile çalısıyor olabilir kontrol edin bence
    Yok hocam normal kol saati. Kolumuzdayken duruyordu zaten. Çok teşekkür ederim