1 adet kol saati aldık. Ertesi gün durdu.
İade ettik ,ya ucreti göndersinler yada tamir edilsin diye.
Geri geldi, sorun yokmuş diye.
Geldiği gün yine durdu.
Yine gönderdik. Mail gelmiş.
3. Kez gönderirseniz parada üründe satıcıda kalacaktır diye. Sövsemde bi işe yaramıyor, kalpazan yuvası olmuş resmen. Bozuk ürünü satın köşeyi dönün.
Trendyol magduriyettir.
9
●348
- 25-12-2024, 13:41:29kaspi.kz almadı mı büyük hisseyiProvizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2024, 13:41:51Hepsiburada yerli değil hocam, büyük çoğunluğu kazak firmasına ait, kazak firmasının sahibide Gürcistan asıllı biri.Provizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Egemircey; hakkınızı tüketici hakem heyetiyle aramanızı öneririm. - 25-12-2024, 13:42:20Hocam peynir alıyorsun bakıyorsun sırf şeklini beğenmediğin için iade ediyorsun. Kargo iade olduğu anda geri ödeme işlemi başlıyor. İade süresi de 48 saat..Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda Hepsinburada harikadır! - 25-12-2024, 13:44:33Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle2 ay önce satılmış şirket. Üzüldüm.PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine de çok memnunum ben Hepsiburadadan. - 25-12-2024, 14:10:45Yok hocam normal kol saati. Kolumuzdayken duruyordu zaten. Çok teşekkür ederimGrafikerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
