1 adet kol saati aldık. Ertesi gün durdu.
İade ettik ,ya ucreti göndersinler yada tamir edilsin diye.
Geri geldi, sorun yokmuş diye.
Geldiği gün yine durdu.
Yine gönderdik. Mail gelmiş.
3. Kez gönderirseniz parada üründe satıcıda kalacaktır diye. Sövsemde bi işe yaramıyor, kalpazan yuvası olmuş resmen. Bozuk ürünü satın köşeyi dönün.