• 24-12-2024, 23:11:19
    #1
    Arkadaşlar selam,
    Ev aldım, doğalgaz eski sahibinin üstüne şimdi direk e devletten başvuru yapsam aboneligi alabilirmiyim üstüme. Yoksa ilk önce eski ev sahibinin aboneligini iptal etmesimi lazım.

    Yarın gidip detaylı soracam ama belki bilgisi olan forumdaşımız vardır.
  • 24-12-2024, 23:34:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Eski abone sahibi ilk iptal edecek sonra sen alabilirsin . Yoksa kabul etmez .
  • 24-12-2024, 23:45:36
    #3
    Eski abonenin kapattırmasını beklemeniz gerekmiyor. Tapunuzla beraber gideceksiniz, sayaçta yazan numarayı kaydetmeyi unutmayın. O numaradan sonrası için sizi abone yaparlar, eski kullanım sizi ilgilendirmez.