Arkadaşlar selam,
Ev aldım, doğalgaz eski sahibinin üstüne şimdi direk e devletten başvuru yapsam aboneligi alabilirmiyim üstüme. Yoksa ilk önce eski ev sahibinin aboneligini iptal etmesimi lazım.

Yarın gidip detaylı soracam ama belki bilgisi olan forumdaşımız vardır.