• 23-12-2024, 00:59:21
    #1
    Double teyp in modelini bulmam gerekiyor. Kullanan bilen var mı?


    Ekran kendi kendine bazen basıyor. Bu düzelir mi?
    Video uzantıları ne oluyor ? Mp4 hd olarak attım ama çalıştırmadı
  • 23-12-2024, 01:13:56
    #2
    Teybi sökme şansınız varsa arkasında markası yazıyor olması lazım.. Ya da teyp ayarlarında falan hiç bir marka bilgisi vs yok mu?