Double teyp in modelini bulmam gerekiyor. Kullanan bilen var mı?


Ekran kendi kendine bazen basıyor. Bu düzelir mi?
Video uzantıları ne oluyor ? Mp4 hd olarak attım ama çalıştırmadı