• 23-12-2024, 00:29:29
    #1
    Arkadaşlar merhaba.
    TR sunucumun süresi bitiyor. İş gereği US sunucu alacağım şu anda. Bir de Almanya lokasyon sunucum var. TR yenilemek istemiyorum, çok maliyet var ve ağırlaştı.
    Almanya lokasyon Avrupa için zaten gayet iyi ama Türkiye ve körfez ülkeleri için sizce çok kötü mü?
  • 23-12-2024, 00:31:41
    #2
    Sitenize olan girişler Türkiye'den mi yoksa yurtdışından mı? Türkiye kaynaklı ziyaretçileriniz varsa Türkiye lokasyon almanız daha mantıklı olacaktır. Yurtdışı kaynaklı ziyaretçileriniz varsa yurtdışı lokasyon düşünebilirsiniz.
  • 23-12-2024, 00:34:30
    #3
    Venain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenize olan girişler Türkiye'den mi yoksa yurtdışından mı? Türkiye kaynaklı ziyaretçileriniz varsa Türkiye lokasyon almanız daha mantıklı olacaktır. Yurtdışı kaynaklı ziyaretçileriniz varsa yurtdışı lokasyon düşünebilirsiniz.
    Hocam US çok geniş bölge. O sebeple bir tane orada sunucu aldım. Bazı projeler ağırlıklı orada olduğu için orada barındırıyorum.
    Avrupa ve körfez ülkeleri için de ortak nokta olarak Almanya iyi olur mu acaba bazı projeleri de orada bulundursam onu merak ediyorum aslında.
    İlginiz için çok teşekkür ederim ayrıca.