Arkadaşlar merhaba.
TR sunucumun süresi bitiyor. İş gereği US sunucu alacağım şu anda. Bir de Almanya lokasyon sunucum var. TR yenilemek istemiyorum, çok maliyet var ve ağırlaştı.
Almanya lokasyon Avrupa için zaten gayet iyi ama Türkiye ve körfez ülkeleri için sizce çok kötü mü?
Almanya lokasyon nasıl?
2
●86
- 23-12-2024, 00:29:29
- 23-12-2024, 00:34:30Hocam US çok geniş bölge. O sebeple bir tane orada sunucu aldım. Bazı projeler ağırlıklı orada olduğu için orada barındırıyorum.Venain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avrupa ve körfez ülkeleri için de ortak nokta olarak Almanya iyi olur mu acaba bazı projeleri de orada bulundursam onu merak ediyorum aslında.
İlginiz için çok teşekkür ederim ayrıca.