Arkadaşlar merhaba.
TR sunucumun süresi bitiyor. İş gereği US sunucu alacağım şu anda. Bir de Almanya lokasyon sunucum var. TR yenilemek istemiyorum, çok maliyet var ve ağırlaştı.
Almanya lokasyon Avrupa için zaten gayet iyi ama Türkiye ve körfez ülkeleri için sizce çok kötü mü?