• 22-12-2024, 00:15:20
    #1
    Arkadaşlar yarın için 400 TL ayırmıştim bir iş için kullanacaktım ama spotify uygulamasinin otomatik ödemesi açık kalmış ve hesabımdan 60 TL kesti nasıl geri alabilirim yarın için tam 400 TL kullanacaktim 60 TL kesilince 340 kaldı geri alabilmenin yöntemi var mı bilen yardımci olursa sevinirim..
  • 22-12-2024, 00:18:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    abonelik iptal edebilirsiniz hocam abonelik iptal yolladığınıza sizlere ödeme iadesi sunar sunmazsa vakti geçmiştir alamazsınız
  • 22-12-2024, 00:21:04
    #3
    İos ise iade isteyebilirsin googlede araştır...
    Acil ihtiyacın var sanırım iban at bana destek olurum