Arkadaşlar yarın için 400 TL ayırmıştim bir iş için kullanacaktım ama spotify uygulamasinin otomatik ödemesi açık kalmış ve hesabımdan 60 TL kesti nasıl geri alabilirim yarın için tam 400 TL kullanacaktim 60 TL kesilince 340 kaldı geri alabilmenin yöntemi var mı bilen yardımci olursa sevinirim..