• 19-12-2024, 10:13:27
    #1
    Merhaba dostlar

    Sorum biraz saçma veya basit olabilir şimdiden af buyurun

    Hayatımda hiç kredi kartı kullanmadığım için kredi kartları hakkında pek bilgim yok

    Soruma gelirsek ben Rabbim nasip ederse seneye şubat mart gibi hazırda olan aracımı satıp üstüne 100-150 ekleyip model yükseltmeyi düşünüyorum

    Şimdi kredi çekersem en az 40-50 bin faiz ödeyeceğim

    benimde sonradan aklıma şöyle bir şey geldi ayıptır söylemesi ailemden birinin şahsi kredi kartının limiti 200 bin₺ civarı ben bu limiti faizsiz nakit olarak v.s değerlendirebilir miyim ? Galeriler kredi kartına taksit sağlıyor ancak şahıstan araç alırsam böyle bir imkanım olmayacak almayı planladığım araçta galeride pek yok ve temizi galeride hiç yok

    Şirket üstüne de kart var hangisi bana daha kolaylık sağlar ?

    Hayırlı forumlar
  • 19-12-2024, 10:25:35
    #2
    Platin üye
    Faizsiz çekemezsin hocam. Faizli de çekeyim dersen 25 bin çekebilirsin en fazla %5 faiz ile. O da 3 ay. Kredi daha mantıklı
  • 19-12-2024, 10:26:36
    #3
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faizsiz çekemezsin hocam. Faizli de çekeyim dersen 25 bin çekebilirsin en fazla %5 faiz ile. O da 3 ay. Kredi daha mantıklı
    Anladım üstadım bilgi için teşekkürler 🙏