Merhaba dostlar
Sorum biraz saçma veya basit olabilir şimdiden af buyurun
Hayatımda hiç kredi kartı kullanmadığım için kredi kartları hakkında pek bilgim yok
Soruma gelirsek ben Rabbim nasip ederse seneye şubat mart gibi hazırda olan aracımı satıp üstüne 100-150 ekleyip model yükseltmeyi düşünüyorum
Şimdi kredi çekersem en az 40-50 bin faiz ödeyeceğim
benimde sonradan aklıma şöyle bir şey geldi ayıptır söylemesi ailemden birinin şahsi kredi kartının limiti 200 bin₺ civarı ben bu limiti faizsiz nakit olarak v.s değerlendirebilir miyim ? Galeriler kredi kartına taksit sağlıyor ancak şahıstan araç alırsam böyle bir imkanım olmayacak almayı planladığım araçta galeride pek yok ve temizi galeride hiç yok
Şirket üstüne de kart var hangisi bana daha kolaylık sağlar ?
Hayırlı forumlar