• 15-12-2024, 00:57:53
    #1
    Dostlar sipariş geçeceğim ama kafama takıldı gümrük ithalat depozitosu ödeniyor falan ama boşuna vermek istemiyorum siparişi. Var mı fikri olan?



  • 15-12-2024, 00:59:14
    #2
    amazonda genelde takılmıyor.
  • 15-12-2024, 01:00:20
    #3
    Bildiğim kadarıyla vergisiz ek ucretsiz fiyati 1050yi gecmezse takilmiyor temudan istemiştik
  • 15-12-2024, 01:06:13
    #4
    Yusuuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarıyla vergisiz ek ucretsiz fiyati 1050yi gecmezse takilmiyor temudan istemiştik
    Benimki kargo ücreti ile 1050 yi geçiyor o zaman takılır
  • 15-12-2024, 01:08:34
    #5
    Hocam bizim arkadaş istemişti 1050₺+birde vergi odemisti 1600 e filan gelmişti takılmadı sonucta urun 1050₺
  • 15-12-2024, 02:13:28
    #6
    Kargo dahil degil 30 euro yururluge girdi mi
  • 16-12-2024, 16:33:43
    #7
    https://www.ntv.com.tr/ntvpara/yurt-..._k6U3oB6QL59Gw


    Kargo bedeli eşyanın kıymetine biniyor diye biliyorum. 30 euro sınırını geçiyorsun o zaman. Gümrük müşaviri, ardiye, vergi %60 vb bir ton iş biniyor.