https://www.ntv.com.tr/ntvpara/yurt-..._k6U3oB6QL59Gw


Kargo bedeli eşyanın kıymetine biniyor diye biliyorum. 30 euro sınırını geçiyorsun o zaman. Gümrük müşaviri, ardiye, vergi %60 vb bir ton iş biniyor.