Olmazsa Olmaz Modem Ayarlarınız?
4
●186
- 13-12-2024, 19:50:24hocam ben genelde 2 ağ oluşturuyorum. Birinci ağı kendim ve eşim kullanıyoruz, ikinci ağ eve gelen misafirler vs wifi istediğinde veriyoruz.
1 ağ %100 bant genişliği kullanırken
2.ağ %70 kullanıyor
kendimce böyle bir sistem yapıyorum - 13-12-2024, 19:59:06DNS bölümüne direkt Google DNS bilgilerini yazıyorum. Bu sayede ağa bağlanan her cihaz otomatik Google DNS bilgilerini almış alıyor.
- 13-12-2024, 20:01:24Üyeliği durdurulduÜstadım cihazın otomatik Google DNS bilgilerini almış olmasının avantajı varmıdır varsa nedir ?tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2024, 20:07:03BTK erişim sınırı getirdiği zamanlar ben sorunsuz sitelere girebiliyordum. Başka bir avantajını görmedim.dogapurelife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evde aile büyüklerimiz bizim kadar teknolojiyle haşır neşir değiller. DNS değiştirmeyi anlatmamak için de kolaylık oluyor.