Konu
Olmazsa Olmaz Modem Ayarlarınız?
13-12-2024, 19:50:24
#2
MuratCayir
hocam ben genelde 2 ağ oluşturuyorum. Birinci ağı kendim ve eşim kullanıyoruz, ikinci ağ eve gelen misafirler vs wifi istediğinde veriyoruz.
1 ağ %100 bant genişliği kullanırken
2.ağ %70 kullanıyor
kendimce böyle bir sistem yapıyorum