• 12-12-2024, 14:21:20
    #1
    yks sınavına gireceğim hesabıma pek giremeyecğim için tatil moduna alamk istiyorum sınavdan sonra tekrar açılsın
  • 12-12-2024, 14:21:50
    #2
    https://www.r10.net/profile.php?do=tatil bu sayfa üzerinden süre belirterek tatil moduna alabilirsiniz.
  • 12-12-2024, 14:22:50
    #3
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/profile.php?do=tatil bu sayfa üzerinden süre belirterek tatil moduna alabilirsiniz.
    maximum 3 ay yapabiliyoruz acaba 6 ay olmuyor mu
  • 12-12-2024, 14:24:35
    #4
    Mubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maximum 3 ay yapabiliyoruz acaba 6 ay olmuyor mu
    Maksimum 3 ay olarak ayarlı, 3 ay sonra hesabınız açıldığında yeniden gelip 3 ay daha dondurabilirsiniz. Hem 3 ay olarak kitlediğinizde tekrar geri açamıyorsunuz o süre boyunca.
    3 ay sonra yeniden gelip etrafı biraz bakar eder mesajlarınız varsa onları kontrol eder sonra dondurursunuz sizin içinde sağlıklı olur.
  • 12-12-2024, 14:41:09
    #5
    teşekkürler öyle yapacağım herkes allaha emanet olun abiler ablalar
    6 ay sonra istediğim puanı alınca buralara geri döneceğim



    bir ihtiyaç olursa yada proxy yöntemi isteyen olursa whatsapptan yazarsa sevinirim