Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/profile.php?do=tatil bu sayfa üzerinden süre belirterek tatil moduna alabilirsiniz.
maximum 3 ay yapabiliyoruz acaba 6 ay olmuyor mu