• 10-12-2024, 05:27:28
    #1
    Merhaba, yurtdışına dil okulu yolu ile gitmek istiyorum. Biraz birikmiş param var. 1 sene dil okuluna gidip yurt dışına yerleşme yollarını arayacağım bu süreçte. Böyle bir deneyimi olan oldu mu? Hem dil okuluna gidip bir yandan çalışmak istiyorum. 1 sene böyle bir eğitim almak ortalama ne kadar tutar? İlla benim gibi düşüncesi olan arkadaşlar vardır yorumlar da buluşalım
  • 10-12-2024, 05:59:40
    #2
    Maltaya gitmiştim ben whatsapptan ulaşırsan sormak istediklerini cevaplayabilirim
  • 10-12-2024, 06:23:00
    #3
    Böyle yapan çok kişi var, Sezer diye biri vardı dünyayı gezen onun kanalından bakabilirsin.
    Mantıklı.
  • 10-12-2024, 06:30:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dil öğrenmek istiyorsan ilk 3-4 ay kelime öğrenmeni tavsiye ederim yoksa direkt kursa gidersen altyapın yoksa boşa para verirsin. kelime öğren emin ol 1 ay sadece eğitim kursları izle daha iyi ingilizcen olur direkt dil öğreneceğim diye gitme bir ülkeye pişman olursun altyapı oluştur öyle git.
  • 10-12-2024, 07:16:04
    #5
    3.5 yil oldu amerikaya geldim dil okulu ile. simdi evlendim mutlu bir ailem ve hayatim var. ama o ilk surecteki yasadiklarimi bir ben bir allah bilir. mental olarak kendini hazirlamadan gelme kendinden cok sey kaybedersin
  • 10-12-2024, 08:08:03
    #6
    Merhaba. Polonya için Mty Edu Danışmanlık şirketinin whatsapp hattına istediğiniz soruyu sorabilirsiniz. +90 530 365 99 75 ayrıca instagramları @mtyedupolonya
  • 10-12-2024, 08:44:02
    #7
    EC London Dil Okulu iyidir. Ya bir ingiliz ailenin yanında kalıyorsun veya yurtta kalıyorsun. Malta'da da okulları var. Bir arkadaşım sıfır ingilizce ile gitti ve ingiliz olarak geri döndü

    Saygılar
  • 10-12-2024, 14:16:03
    #8
    Teşekkürler herkese