dil öğrenmek istiyorsan ilk 3-4 ay kelime öğrenmeni tavsiye ederim yoksa direkt kursa gidersen altyapın yoksa boşa para verirsin. kelime öğren emin ol 1 ay sadece eğitim kursları izle daha iyi ingilizcen olur direkt dil öğreneceğim diye gitme bir ülkeye pişman olursun altyapı oluştur öyle git.