• 05-12-2024, 20:15:18
    #1
    https://hizliresim.com/cj6ff6z
    https://hizliresim.com/t334lhf

    Basılan resim: https://hizliresim.com/5ptpv8t resimin her rengini almış ama bazı yerlerini silik çıkartmış baskı bunun çözülünü bilen var mı acaba

    yazıcım epson l1250
    Baskı makinam: freesun 2li kuoa baskısı
  • 05-12-2024, 20:23:26
    #2
    Kardeşim kupa presinin her yeri eşit ısıtmıyor. Dengesizlik var. Mürekkep orda bırakmıyor kendini .
  • 05-12-2024, 20:24:35
    #3
    Bir daha baktım ve baskında da sorun var bilgin olsun sanki mürekkep oralarda yetersiz kalmış da olabilir ama iki seçenek de olabilir
  • 05-12-2024, 20:40:12
    #4
    Makinam vs herşeyim yeni aslında 2 gün önce aldım
    Canhasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir daha baktım ve baskında da sorun var bilgin olsun sanki mürekkep oralarda yetersiz kalmış da olabilir ama iki seçenek de olabilir
  • 05-12-2024, 20:54:25
    #5
    Pedlerine bak birde sikistirma dengeli mi bak bir taraf fazla sikiyor olabilir.
  • 06-12-2024, 01:49:23
    #6
    Hocam full baskı yaptığın işlerde a4'ün tamamına basma 19-19.5cm olarak ver boyutunu ya da baskıda kes, kupanın son kısımlarını hangi ped olursa olsun ısıtmıyor, o yüzden biraz daha kağıdı kısaltman lazım.
    bir de koyarken pede tam ortaya koyduğundan emin ol kupa kulbu kapattığında tam ortada kalsın yani
    bir de genelde 190 derece 180 saniyedir ısı ve süre, 200 derece falan yapıp deneyebilirsin.
  • 06-12-2024, 01:53:52
    #7
    Teşekkürler hocam sabah deniyeceğim
    ugurcanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam full baskı yaptığın işlerde a4'ün tamamına basma 19-19.5cm olarak ver boyutunu ya da baskıda kes, kupanın son kısımlarını hangi ped olursa olsun ısıtmıyor, o yüzden biraz daha kağıdı kısaltman lazım.
    bir de koyarken pede tam ortaya koyduğundan emin ol kupa kulbu kapattığında tam ortada kalsın yani
    bir de genelde 190 derece 180 saniyedir ısı ve süre, 200 derece falan yapıp deneyebilirsin.