https://hizliresim.com/cj6ff6z
https://hizliresim.com/t334lhf
Basılan resim: https://hizliresim.com/5ptpv8t resimin her rengini almış ama bazı yerlerini silik çıkartmış baskı bunun çözülünü bilen var mı acaba
yazıcım epson l1250
Baskı makinam: freesun 2li kuoa baskısı
Kupa baskı sorunu yaşıyorum
6
●120
- 05-12-2024, 20:40:12Makinam vs herşeyim yeni aslında 2 gün önce aldım
Canhasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-12-2024, 01:49:23Hocam full baskı yaptığın işlerde a4'ün tamamına basma 19-19.5cm olarak ver boyutunu ya da baskıda kes, kupanın son kısımlarını hangi ped olursa olsun ısıtmıyor, o yüzden biraz daha kağıdı kısaltman lazım.
bir de koyarken pede tam ortaya koyduğundan emin ol kupa kulbu kapattığında tam ortada kalsın yani
bir de genelde 190 derece 180 saniyedir ısı ve süre, 200 derece falan yapıp deneyebilirsin. - 06-12-2024, 01:53:52Teşekkürler hocam sabah deniyeceğim
ugurcanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle