Teşekkürler hocam sabah deniyeceğim
ugurcanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam full baskı yaptığın işlerde a4'ün tamamına basma 19-19.5cm olarak ver boyutunu ya da baskıda kes, kupanın son kısımlarını hangi ped olursa olsun ısıtmıyor, o yüzden biraz daha kağıdı kısaltman lazım.
bir de koyarken pede tam ortaya koyduğundan emin ol kupa kulbu kapattığında tam ortada kalsın yani
bir de genelde 190 derece 180 saniyedir ısı ve süre, 200 derece falan yapıp deneyebilirsin.