• 04-12-2024, 14:33:41
    #1
    Herkese merhabalar öncelikle.21 yaşındayım ve İngilizce Hemşirelik öğrencisiyim.İyi seviyede ingilizcem var, dersler az da olsa ilgimi çekiyor ancak tüm hayatım boyunca bu mesleği yapmak istiyor muyum bilmiyorum.Bölümün artısı ise yurt dışına gitme ihtimalimin yüksek olması aslında bu bölüm için beni motive eden tek şey bu. Diğer yandan da e-ticaret ile uğraşıyorum.15-16 yaşından beri türlü türlü girişimlerim oldu ve çoğu başarısızlıkla sonuçlandı.Şu andaki girişimim ise gayet güzel gidiyor Allah’a şükür ve kendi giderlerimi karşılıyorum ve kenara da az da olsa para atabiliyorum. İnstagram hakkında yeterli bilgim var ve son 1 yıldır az da olsa reklam işlerini çözmeye başladım.İşimi görecek seviyede de tasarım yapabiliyorum. En önemlisi bu işi yaparken zevk alıyorum. Şu an kendimi yol ayrımında gibi hissediyorum. Bir tarafta yurt dışında çalışma imkanı ve çok ilgi duymadığım bir meslek.Diğer tarafta severek yaptığım bir iş. Fikirlerinizi dinlemek isterim.Teşekkürler
  • 04-12-2024, 14:36:16
    #2
    Batti balik yan gider bosver yabanci ulkeyi ac kalacaksan da kendi memleketinde kal ve sevdigin isi yap
  • 04-12-2024, 14:37:14
    #3
    İşini yapmaya devam ederken öğreneceğin şeylerini geliştir.
  • 04-12-2024, 14:45:51
    #4
    Aslında her yol kişi için özeldir çünkü hayat 2+2=4 olmaz çoğu zaman fakat bugüne kadar ki tecrübelerime dayanarak şunu söyleyebilirim;
    Şuan birşey seçmek zorunda değilsin, ben senin yerinde olsam bölümümü bitiresiye kadar yine e ticaret yapmaya ve kendimi geliştirmeye devam ederim dersleri ise sadece bölümü bitirecek kadar çalışır geri kalan zamanımı e-ticarete veririm. Bölümüm bittikten sonra yurt dışına çıkar ( hemşirelik yolu ile ) daha sonrasında ise orada e-ticaret yaparım. Bu sana sunduğum yolun avantajları:
    Elinde 2 adet meslek olucak bu kafanı rahatlatıcak,
    Yurt dışına çıkmak için elinde neredeyse garanti bir yol olucak ve bu senin yurt dışına çıkmanı kolaylaştırıcak,
    Yurt dışına gittiğin zaman zaten tecrübeli olduğun için daha kolay bu alanda iş yapabileceksin.

    Bu yazılanlar kişisel tecrübelerime dayanarak söylediğim sözler, aynı yukarıda yazdığım gibi her zaman hayat 2+2=4 etmez.
    Umarım hayallerine ve hedeflerine mutlulukla ulaşırsın 🙏
  • 04-12-2024, 14:58:35
    #5
    Krone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında her yol kişi için özeldir çünkü hayat 2+2=4 olmaz çoğu zaman fakat bugüne kadar ki tecrübelerime dayanarak şunu söyleyebilirim;
    Şuan birşey seçmek zorunda değilsin, ben senin yerinde olsam bölümümü bitiresiye kadar yine e ticaret yapmaya ve kendimi geliştirmeye devam ederim dersleri ise sadece bölümü bitirecek kadar çalışır geri kalan zamanımı e-ticarete veririm. Bölümüm bittikten sonra yurt dışına çıkar ( hemşirelik yolu ile ) daha sonrasında ise orada e-ticaret yaparım. Bu sana sunduğum yolun avantajları:
    Elinde 2 adet meslek olucak bu kafanı rahatlatıcak,
    Yurt dışına çıkmak için elinde neredeyse garanti bir yol olucak ve bu senin yurt dışına çıkmanı kolaylaştırıcak,
    Yurt dışına gittiğin zaman zaten tecrübeli olduğun için daha kolay bu alanda iş yapabileceksin.

    Bu yazılanlar kişisel tecrübelerime dayanarak söylediğim sözler, aynı yukarıda yazdığım gibi her zaman hayat 2+2=4 etmez.
    Umarım hayallerine ve hedeflerine mutlulukla ulaşırsın 🙏
    Değerli yorumun için çok teşekkür ederim hocam🙏