Herkese merhabalar öncelikle.21 yaşındayım ve İngilizce Hemşirelik öğrencisiyim.İyi seviyede ingilizcem var, dersler az da olsa ilgimi çekiyor ancak tüm hayatım boyunca bu mesleği yapmak istiyor muyum bilmiyorum.Bölümün artısı ise yurt dışına gitme ihtimalimin yüksek olması aslında bu bölüm için beni motive eden tek şey bu. Diğer yandan da e-ticaret ile uğraşıyorum.15-16 yaşından beri türlü türlü girişimlerim oldu ve çoğu başarısızlıkla sonuçlandı.Şu andaki girişimim ise gayet güzel gidiyor Allah’a şükür ve kendi giderlerimi karşılıyorum ve kenara da az da olsa para atabiliyorum. İnstagram hakkında yeterli bilgim var ve son 1 yıldır az da olsa reklam işlerini çözmeye başladım.İşimi görecek seviyede de tasarım yapabiliyorum. En önemlisi bu işi yaparken zevk alıyorum. Şu an kendimi yol ayrımında gibi hissediyorum. Bir tarafta yurt dışında çalışma imkanı ve çok ilgi duymadığım bir meslek.Diğer tarafta severek yaptığım bir iş. Fikirlerinizi dinlemek isterim.Teşekkürler