• 02-12-2024, 12:24:02
    #1
    Cimerden yapılan şikayetler işleme alınıyormu? ifade vermek için çağrırlarmı?
  • 02-12-2024, 12:30:18
    #2
    savcılık şikayeti olmaz. gerek duyarlarsa ordan ihbar olarak değerlendirip savcılığa yönlendirme ihtimali olabiliyor.
  • 02-12-2024, 12:31:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet işleme alınmakta, ifadeye çağırılmak şikayetinizin içeriğine göre değişir hocam
  • 02-12-2024, 12:38:22
    #4
    Hocam cimer den yapılan şikayetler gerek duyulduğunda savcı tarafından takip ediliyor tabi ki, ben d0lncırıcı bir hukuk firması için ihbarda bulundum , savcı kavuşturmaya yer yok diye yazı yolladı
  • 02-12-2024, 12:42:08
    #5
    Şikayer > adalet bakanlığı > bulunduğun şehrin savcılığına aktarılır.
  • 02-12-2024, 13:17:57
    #6
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayer > adalet bakanlığı > bulunduğun şehrin savcılığına aktarılır.
    buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cimer den yapılan şikayetler gerek duyulduğunda savcı tarafından takip ediliyor tabi ki, ben d0lncırıcı bir hukuk firması için ihbarda bulundum , savcı kavuşturmaya yer yok diye yazı yolladı
    OZGUVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet işleme alınmakta, ifadeye çağırılmak şikayetinizin içeriğine göre değişir hocam
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    savcılık şikayeti olmaz. gerek duyarlarsa ordan ihbar olarak değerlendirip savcılığa yönlendirme ihtimali olabiliyor.
    Teşekkürler hocalarım akşam başvuru atıcağım.