m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayer > adalet bakanlığı > bulunduğun şehrin savcılığına aktarılır.
buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam cimer den yapılan şikayetler gerek duyulduğunda savcı tarafından takip ediliyor tabi ki, ben d0lncırıcı bir hukuk firması için ihbarda bulundum , savcı kavuşturmaya yer yok diye yazı yolladı
OZGUVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet işleme alınmakta, ifadeye çağırılmak şikayetinizin içeriğine göre değişir hocam
mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
savcılık şikayeti olmaz. gerek duyarlarsa ordan ihbar olarak değerlendirip savcılığa yönlendirme ihtimali olabiliyor.
Teşekkürler hocalarım akşam başvuru atıcağım.