Şikayer > adalet bakanlığı > bulunduğun şehrin savcılığına aktarılır.
Hocam cimer den yapılan şikayetler gerek duyulduğunda savcı tarafından takip ediliyor tabi ki, ben d0lncırıcı bir hukuk firması için ihbarda bulundum , savcı kavuşturmaya yer yok diye yazı yolladı
Evet işleme alınmakta, ifadeye çağırılmak şikayetinizin içeriğine göre değişir hocam
savcılık şikayeti olmaz. gerek duyarlarsa ordan ihbar olarak değerlendirip savcılığa yönlendirme ihtimali olabiliyor.
Teşekkürler hocalarım akşam başvuru atıcağım.