• 01-12-2024, 18:41:21
    #1
    Merhaba bugün bir kişinin aracıma vurup gittiğini fark ettim. Emniyete haber verdim öncelikle kameraya yönlendiler ve marketin bir kamerasında izleme ile aracın vurma anı göründü fakat plakası okunmadı. Yarın gün içerisinde gittiği güzergahtan esnaflardan ve emniyet kameralarından detaylı plaka tespiti yapılacak. Şimdi durum nasıl ilerleyecek? Aracı yer değiştirmeden kameranın göründüğü yerden hasar fotoğraflarını çektim. Kısacası plaka tespitinden sonra süreç nasıl işleyecek? Bilgisi olan var mıdır? Birde beyaz aracın marka model tahminin olur mu? VW Passat 2016-2017 gibi gördüm ona göre plaka bulunamazsa sanayide araştırma yapacağım şimdiden teşekkürler

  • 01-12-2024, 18:42:31
    #2
    VW Jetta Highline hocam
  • 01-12-2024, 18:44:32
    #3
    Jetta bu
  • 01-12-2024, 18:45:45
    #4
    Çok teşekkür ederim evet jettaymış
  • 01-12-2024, 18:51:20
    #5
    Geçmiş olsun umarım hasar büyük değildir.
    Bu gibi durumlarda çarpıp kaçan kendini çakal zanneder ama ilahi adalet vardır o ondan farklı şekilde misliyle çıkacaktır zaten.
  • 01-12-2024, 18:56:19
    #6
    NaciBLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun umarım hasar büyük değildir.
    Bu gibi durumlarda çarpıp kaçan kendini çakal zanneder ama ilahi adalet vardır o ondan farklı şekilde misliyle çıkacaktır zaten.
    Aynen hocam teşekkür ederim masraf sadece boya masrafı var sağ tarafı komple çizip geçmiş