NaciBLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun umarım hasar büyük değildir.
Bu gibi durumlarda çarpıp kaçan kendini çakal zanneder ama ilahi adalet vardır o ondan farklı şekilde misliyle çıkacaktır zaten.
Aynen hocam teşekkür ederim masraf sadece boya masrafı var sağ tarafı komple çizip geçmiş