Üniversite öğrencisiyim eve gidip geliyorum diye diz üstü aldım ama eskiden internet kafede masaüstünden aldığım zevki kendi evimde dizüstü vermiyor küçük ekran gecikme süresi vs çok etki ediyor cs2 çok oynuyorum
Excalibur g870 var i5 rtx 4060 32 ram
Monitör alıp taksam nasıl olur yoksa satıp masaüstü alsam performans nasıl etkilenir
Dizüstünden Masaüstüne geçmeli miym?
2
●106