• 01-12-2024, 00:59:43
    #1
    Üniversite öğrencisiyim eve gidip geliyorum diye diz üstü aldım ama eskiden internet kafede masaüstünden aldığım zevki kendi evimde dizüstü vermiyor küçük ekran gecikme süresi vs çok etki ediyor cs2 çok oynuyorum
    Excalibur g870 var i5 rtx 4060 32 ram
    Monitör alıp taksam nasıl olur yoksa satıp masaüstü alsam performans nasıl etkilenir
  • 01-12-2024, 01:01:09
    #2
    Satıp masaüstü almak daha mantıklı.
  • 01-12-2024, 01:27:19
    #3
    Bilgisayarı taşımak elzem değilse, sabit bir yerde kullanıyorsan kesinlikle masaüstü, ben hem ofiste hem evde 24 inç çift monitör kullanıyorum çok keyifli.