Konu
Dizüstünden Masaüstüne geçmeli miym?
01-12-2024, 01:27:19
#3
FaLCoN_TiGeR
Bilgisayarı taşımak elzem değilse, sabit bir yerde kullanıyorsan kesinlikle masaüstü, ben hem ofiste hem evde 24 inç çift monitör kullanıyorum çok keyifli.