merhaba ablama sözüm olduğu için telefon alacağım bizim burada telefoncularda yurt dışı cihazlar satılıyor fiyatları gayet tr cihazlara göre çok uygun sizce yd ürün almalı mıyım ?
imei atıp kullanabilirsin diyen çok ama bu yöntemle şuan aktif cihaz kullanan var mı herhangi bir sorun/problem teşkil eder mi?
yurt dışı iphone15 almalı mıyım ?
5
●166
- 30-11-2024, 22:34:15şuan size iphone 15den yazıyorum gayet memnunumsmmfast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2024, 22:40:08adam haklı yd cihazlarında çok fark olmuyor değmez yani aradaki farka pro veya pro Max almak daha mantıklıAnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle