merhaba ablama sözüm olduğu için telefon alacağım bizim burada telefoncularda yurt dışı cihazlar satılıyor fiyatları gayet tr cihazlara göre çok uygun sizce yd ürün almalı mıyım ?

imei atıp kullanabilirsin diyen çok ama bu yöntemle şuan aktif cihaz kullanan var mı herhangi bir sorun/problem teşkil eder mi?