• 30-11-2024, 20:49:38
    #1
    Merhaba, renkli numarasız lens kullanan var mı aramızda nasıl kullanılır, acı yapıyor mu, uyurken çıkartıyor musunuz, 3-6-9-12 aylık gibi ürünler var hangisini tercih edersiniz bunlarla ilgili merakım var bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
  • 30-11-2024, 21:44:08
    #2
    Merhaba acı ilk başta çok küçük bir batma yapar gereksiz bir ürün diyebilirim mavi rengi almayın lens olduğu fazla belli oluyor yeşil tam oturaklı güzel durmakta.