Renkli Numarasız Lens Kullanan Var mı?
1
●52
- 30-11-2024, 20:49:38Merhaba, renkli numarasız lens kullanan var mı aramızda nasıl kullanılır, acı yapıyor mu, uyurken çıkartıyor musunuz, 3-6-9-12 aylık gibi ürünler var hangisini tercih edersiniz bunlarla ilgili merakım var bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
- 30-11-2024, 21:44:08Merhaba acı ilk başta çok küçük bir batma yapar gereksiz bir ürün diyebilirim mavi rengi almayın lens olduğu fazla belli oluyor yeşil tam oturaklı güzel durmakta.