Merhaba, renkli numarasız lens kullanan var mı aramızda nasıl kullanılır, acı yapıyor mu, uyurken çıkartıyor musunuz, 3-6-9-12 aylık gibi ürünler var hangisini tercih edersiniz bunlarla ilgili merakım var bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.