Merhabalar browser automation studio programında tarayıcı açtırmak istiyorum ama söyle bir durum var bu tarayıcı benim kendi belirlediğim tarayıcı olucak
örnek veriyim biz google kullanırken profil oluşturuyoruz yedek profil ben bunu açmasını istiyorum yani kendi bilgisiyarımda ki tarayıcı açmasını istiyorum nasıl yapabilim
Bas yardım lazım ücretli/ücretsiz
5
●186
- 30-11-2024, 19:42:56
- 30-11-2024, 20:32:23ben öyle düşünmüyorum hocam elin gavuru yapmış demekki bulmuşlar yolunu yoksa bende sizin gibini düşünüyordum bas da çalışıyor programEngin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2024, 21:09:14Net bilgim yok malesef abi program kendi tarayıcısında calisiyor useragent finger falan ekleniyor ama örnek Firefox vs çalışıyorsa da ben bilmiyorum malesef varsa da.Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2024, 02:35:42Eğer bir exesi veya kodla çalıştırılabilirse batch gibi vs. varsa yolu belirlenip veya kodu yazılıp Process manager modülünün içindeki Run Processle yapılabilir diye düşünüyorum.
Basta direkt kendi tarayıcımı kullanıp işlemleri yaptırmak istiyorum derseniz birinin farklı tarayıcı ekleyip çalıştırdığını duymuştum da hatırlamıyorum bende nasıl olduğunu.