Eğer bir exesi veya kodla çalıştırılabilirse batch gibi vs. varsa yolu belirlenip veya kodu yazılıp Process manager modülünün içindeki Run Processle yapılabilir diye düşünüyorum.
Basta direkt kendi tarayıcımı kullanıp işlemleri yaptırmak istiyorum derseniz birinin farklı tarayıcı ekleyip çalıştırdığını duymuştum da hatırlamıyorum bende nasıl olduğunu.