• 27-11-2024, 19:08:06
    #1
    Merhaba,

    Konuyla ilgili bilgili arkadaşlara bir sorum olacak. Başka biri tarafından çekilmiş fakat haklarını size devredeceği bir videonun telif - kullanım haklarını nasıl resmi şekilde üstünüze alırsınız? Bu işlemler nasıl yapılıyor, noter aracılığıyla mı mesela? Çok bilgisiz olduğum bir konu olduğu için sormak istedim.

    Şimdiden cevap verecek arkadaşlara teşekkür ederim
  • 28-11-2024, 10:13:38
    #2
    Sanırım bilen yok