Merhaba,
Konuyla ilgili bilgili arkadaşlara bir sorum olacak. Başka biri tarafından çekilmiş fakat haklarını size devredeceği bir videonun telif - kullanım haklarını nasıl resmi şekilde üstünüze alırsınız? Bu işlemler nasıl yapılıyor, noter aracılığıyla mı mesela? Çok bilgisiz olduğum bir konu olduğu için sormak istedim.
Şimdiden cevap verecek arkadaşlara teşekkür ederim
Bir videonun telifini alma Hk.
1
●68