Merhaba,

Konuyla ilgili bilgili arkadaşlara bir sorum olacak. Başka biri tarafından çekilmiş fakat haklarını size devredeceği bir videonun telif - kullanım haklarını nasıl resmi şekilde üstünüze alırsınız? Bu işlemler nasıl yapılıyor, noter aracılığıyla mı mesela? Çok bilgisiz olduğum bir konu olduğu için sormak istedim.

Şimdiden cevap verecek arkadaşlara teşekkür ederim