• 25-11-2024, 15:29:01
    #1
    Az önce fiat bayi ile görüştüm telefonda, Ege Cross orta paket için 1.060.000 bin TL istedi, en fazla 200K peşin verebileceğimi söyledim, 30% kredi verebiliyorlarmış şahıslara en fazla, geri kalan 750K’yı normal bir insan nasıl peşin ödeyebiliyor beynim zorlanıyor anlamakta gerçekten, maaşlı çalışan insanım sonuçta, bu araçların taksidi de herkesin kolayca ulaşabileceği tutarlar olması gerekiyor ki sıradan bir insan gibi maaşımın çoğunu ayırıp zar da olsa zor da olsa bir araç alabileyim, böyle olması gerekmiyor mu, ben herkesin bildiği neyi bilmiyorum acaba ? 70K gelirim var, şuan çok kolay bir şekilde almam gerekmiyor mu? İlk aracım olacağı için bilmiyor olabilirim bazı prosedürleri ama bir kolayı olması gerekiyor bence
  • 25-11-2024, 15:32:53
    #2
    Çünkü birisi gece gündüz çalışıp para kazanamazken
    Birisi akşama kadar yatarak para kazanıyor.
  • 25-11-2024, 15:33:06
    #3
    Okadar haklısınız ki diyecek söz yok
  • 25-11-2024, 15:35:08
    #4
    Önceki aracımı satıyorum, öncekini nasıl aldım? Ondan öncekini alarak. Hep sıfır araca mı bindim? Hayır, ayak yerden kesecek bir arabayı alıp üzerine 3-4, 3-5 koya koya ilerletebilirsin.
  • 25-11-2024, 15:35:28
    #5
    Burası Türkiye çünkü 🙂
  • 25-11-2024, 15:36:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sıfırdan araç almak çok zor artık. önceden 2013-2019 yılları arasında küçük peşinatlarla araç alınıyordu.
    illa bir birikimi ya da borç aldığı durum vardır.
    70K gelirinin 40K kadarını kenara bırakman lazım o da 14-15 ayda bi araç yapar.
  • 25-11-2024, 15:37:48
    #7
    Tarikkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce fiat bayi ile görüştüm telefonda, Ege Cross orta paket için 1.060.000 bin TL istedi, en fazla 200K peşin verebileceğimi söyledim, 30% kredi verebiliyorlarmış şahıslara en fazla, geri kalan 750K’yı normal bir insan nasıl peşin ödeyebiliyor beynim zorlanıyor anlamakta gerçekten, maaşlı çalışan insanım sonuçta, bu araçların taksidi de herkesin kolayca ulaşabileceği tutarlar olması gerekiyor ki sıradan bir insan gibi maaşımın çoğunu ayırıp zar da olsa zor da olsa bir araç alabileyim, böyle olması gerekmiyor mu, ben herkesin bildiği neyi bilmiyorum acaba ? 70K gelirim var, şuan çok kolay bir şekilde almam gerekmiyor mu? İlk aracım olacağı için bilmiyor olabilirim bazı prosedürleri ama bir kolayı olması gerekiyor bence

    kral insanların çoğu hile hurdayla alıyor
    engelli üzerine , kriptodan kazananlar , zamanında elinde malı olup şimdi yüksekten bozanlar...vs vs
    çalışarak düz işçi olarak almak çok çok zor
  • 25-11-2024, 15:41:23
    #8
    Merhaba, evet birşey almak çok kolay değil lakin o kadar da zor değil legal olarak hemde önemli olan ne iş yaptığın türkiye şartları gereği her sektörde çok rakip var ama seni özel kılan bir şey olursa emin ol paranın içinde boğulabilirsin.
    Vergi kaçırmadan her şey temiz olacak şekilde güzel işlere adım atabilirsin.
    Zor diye bir şey yoktur. İmkansız zaman alır.
  • 25-11-2024, 15:41:28
    #9
    Eski Türkiye sayesinde çalışıp mal mülk sahibi olduğumuz için o zamandan aldığımız arabayı satıp üzerine biraz koyup alabildik, böyle böyle toparladık. Ama sıfırdan başlayacak genç kardeşlerimizin Allah yardımcısı olsun.