Tarikkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce fiat bayi ile görüştüm telefonda, Ege Cross orta paket için 1.060.000 bin TL istedi, en fazla 200K peşin verebileceğimi söyledim, 30% kredi verebiliyorlarmış şahıslara en fazla, geri kalan 750K’yı normal bir insan nasıl peşin ödeyebiliyor beynim zorlanıyor anlamakta gerçekten, maaşlı çalışan insanım sonuçta, bu araçların taksidi de herkesin kolayca ulaşabileceği tutarlar olması gerekiyor ki sıradan bir insan gibi maaşımın çoğunu ayırıp zar da olsa zor da olsa bir araç alabileyim, böyle olması gerekmiyor mu, ben herkesin bildiği neyi bilmiyorum acaba ? 70K gelirim var, şuan çok kolay bir şekilde almam gerekmiyor mu? İlk aracım olacağı için bilmiyor olabilirim bazı prosedürleri ama bir kolayı olması gerekiyor bence

kral insanların çoğu hile hurdayla alıyor
engelli üzerine , kriptodan kazananlar , zamanında elinde malı olup şimdi yüksekten bozanlar...vs vs
çalışarak düz işçi olarak almak çok çok zor