• 25-11-2024, 11:51:42
    #1
    Merhaba bugün ekstre kesildi ve baktığımda 825₺ aidat yansıtılmış. Bana yüksek geldi internette çoğu kişi şikayet açmış bankalar ücret alamaz vs. diye size sormak istedim. Kart Akbank wings
  • 25-11-2024, 11:56:41
    #2
    En iyisi sanırım
    Karta başvururken zaten aidatı ödemeyi kabul ederek kaydoluyorsunuz.
    Yıllık 825 TL ortalama bir ücret.

    Gene de bazı bankalar aradığınız zaman tutarı iade edebiliyor müşteri tutmak adına.. Şansınızı deneyebilirsiniz.
  • 25-11-2024, 11:58:34
    #3
    Bana bu zamana kadar vermediler geri alanlar varmış
  • 25-11-2024, 11:58:56
    #4
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karta başvururken zaten aidatı ödemeyi kabul ederek kaydoluyorsunuz.
    Yıllık 825 TL ortalama bir ücret.

    Gene de bazı bankalar aradığınız zaman tutarı iade edebiliyor müşteri tutmak adına.. Şansınızı deneyebilirsiniz.
    Kabul ettim ama bu kadar yüksek olduğunu hatırlamıyordum geçen ay Akbank Axess 144 geldi o bir şey değil ama 825₺ şaşırttı biraz
  • 25-11-2024, 11:59:19
    #5
    arayıp iptal edebiliyorsunuz. kartı kullanma koşulu ile.

    hiç bir banka kart aidatı alamaz diye bir cümle söz konusu değil. her bankanın kart aidatı mevcut.
  • 25-11-2024, 12:00:33
    #6
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arayıp iptal edebiliyorsunuz. kartı kullanma koşulu ile.

    hiç bir banka kart aidatı alamaz diye bir cümle söz konusu değil. her bankanın kart aidatı mevcut.
    İptal etme kısmını biraz açabilir misin hocam tam anlayamadım
  • 25-11-2024, 12:03:06
    #7
    uptrendsgroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bugün ekstre kesildi ve baktığımda 825₺ aidat yansıtılmış. Bana yüksek geldi internette çoğu kişi şikayet açmış bankalar ücret alamaz vs. diye size sormak istedim. Kart Akbank wings
    axess kartıma 796.50 aidat yansıtıldı geçen hafta canlı destekten yazdım kapatın diye onlarda iade etti aidatı fakat belli süre açık kalması şartıyla kartın.
  • 25-11-2024, 12:03:56
    #8
    uptrendsgroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İptal etme kısmını biraz açabilir misin hocam tam anlayamadım
    Hocam ara iptal etmek istiyorum de sebep olarak da aidatınız çok fazla de. Harcamalarınız yeterli düzeydeyse silerler aidatı veya puan olarak verirler.
    3 tane aidatlı kartım var daha hiçbirine aidat ödemedim.
  • 25-11-2024, 12:17:51
    #9
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    axess kartıma 796.50 aidat yansıtıldı geçen hafta canlı destekten yazdım kapatın diye onlarda iade etti aidatı fakat belli süre açık kalması şartıyla kartın.
    Direkt iade mi oldu hocam chip para mı verdiler? Ben yazdığımda chip para verelim dediler o da düşük bir miktar