uptrendsgroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İptal etme kısmını biraz açabilir misin hocam tam anlayamadım
Hocam ara iptal etmek istiyorum de sebep olarak da aidatınız çok fazla de. Harcamalarınız yeterli düzeydeyse silerler aidatı veya puan olarak verirler.
3 tane aidatlı kartım var daha hiçbirine aidat ödemedim.