• 24-11-2024, 01:30:54
    #10
    Hocam özellikle sakin olun sinyal ve ışıklara dikkat edin rahatça kullanın aracı tek seferde alırsınız ben öyle almıştım
  • 24-11-2024, 01:33:49
    #11
    hocam ben ilkte kaldım heyecandan heyecan yapmayın sakın bi anda koltukta otururken oluyor
  • 24-11-2024, 01:33:58
    #12
    gizemkkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Park alanında istediğin yeri seçebilirsin. Komisyon bazen kendisi buraya geç diyebilir. Ama sınav durumuna göre sen karar ver.

    Sollama isi için de bazen komisyon geç diyor mesela. Onlara kulak ver. Onlar zaten farkediyor senin karar aşamanı. Sen kurallara uy gerisi gelir zaten başarılar dilerim yarın sonucunu forma yaz
    Tamamdır.

    Teşekkür ederim herkese hiç uykum yok saat 10:20 de başlıyoruz.
  • 24-11-2024, 01:46:17
    #13
    Sabah sınavım vardı ve fazla heyecan yapmama rağmen sınavı hatasız geçtim. Sınavın büyük bölümü zaten Paralel park, L park, geri gelme, rampa kalkıştan oluşur. Buralarda hata yapmazsanız sınavı büyük ihtimalle geçersiniz. Tavsiyelerim;
    1. Aracın kaputunu açınca parçaları eksiksiz söyleyin, bir video izlemeniz yeterli.
    2. Araca bindiniz ve kemeri takmayı unutmayın, araç koltuk ayarı kendinize göre olsa bile tekrardan koltuğu geri çekin veya ileri itin ve kendinize göre ayarlayın.
    3. Araç içinde bulunan parçaları göstermeniz gerek; pedalların yeri, ayna tuşları, silicek ve far tuşları vs.
    4. Sağa ve sola dönüş yaparken aynaya mutlaka ama mutlaka bakın yani aynaya baktığınızı komisyon ekibine hissettirin.
    5. Vites değiştirirken viteslere bakmayın, debriyaja tam basıp vites değiştirin ve ayağınızı hafifçe debriyajdan kaldırın.
    6. Sohbet ederken, konuşurken arkaya veya yana bakmayın, bakacaksınız iç aynadan bakabilirsiniz.
    7. Sohbete çok dalmayın, sohbete odaklanıp yol hakimiyetinizi kaybedip şerit değiştirebilirsiniz.
    8. Dubalara çok yakınlaşmadan ortalayıp parkınızı yapın, yokuş kalkışta yarım debriyaj yapıp freni bırakın sonrasında debriyaji yavaşça bırakıp gaz verebilirsiniz.
    9. Sinyalleri kesinlikle ihmal etmeyin, şerit değiştirdikten sonra sinyalinizi kapatmayı unutmayın.
    10. Park alanında dörtlüleri yakmayı unutmayın. Park alanında aynaları kendinize göre ayarlayın ve park bittikten sonra aynayı eski konumuna geri getirin.
    Bunları ihmal etmeyin, başarılar dilerim.
  • 24-11-2024, 01:51:00
    #14
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah sınavım vardı ve fazla heyecan yapmama rağmen sınavı hatasız geçtim. Sınavın büyük bölümü zaten Paralel park, L park, geri gelme, rampa kalkıştan oluşur. Buralarda hata yapmazsanız sınavı büyük ihtimalle geçersiniz. Tavsiyelerim;
    1. Aracın kaputunu açınca parçaları eksiksiz söyleyin, bir video izlemeniz yeterli.
    2. Araca bindiniz ve kemeri takmayı unutmayın, araç koltuk ayarı kendinize göre olsa bile tekrardan koltuğu geri çekin veya ileri itin ve kendinize göre ayarlayın.
    3. Araç içinde bulunan parçaları göstermeniz gerek; pedalların yeri, ayna tuşları, silicek ve far tuşları vs.
    4. Sağa ve sola dönüş yaparken aynaya mutlaka ama mutlaka bakın yani aynaya baktığınızı komisyon ekibine hissettirin.
    5. Vites değiştirirken viteslere bakmayın, debriyaja tam basıp vites değiştirin ve ayağınızı hafifçe debriyajdan kaldırın.
    6. Sohbet ederken, konuşurken arkaya veya yana bakmayın, bakacaksınız iç aynadan bakabilirsiniz.
    7. Sohbete çok dalmayın, sohbete odaklanıp yol hakimiyetinizi kaybedip şerit değiştirebilirsiniz.
    8. Dubalara çok yakınlaşmadan ortalayıp parkınızı yapın, yokuş kalkışta yarım debriyaj yapıp freni bırakın sonrasında debriyaji yavaşça bırakıp gaz verebilirsiniz.
    9. Sinyalleri kesinlikle ihmal etmeyin, şerit değiştirdikten sonra sinyalinizi kapatmayı unutmayın.
    10. Park alanında dörtlüleri yakmayı unutmayın. Park alanında aynaları kendinize göre ayarlayın ve park bittikten sonra aynayı eski konumuna geri getirin.
    Bunları ihmal etmeyin, başarılar dilerim.
    4- her zaman bakıyorum
    5- onu da hallediyorum, kaldırma konusunu yarın canlı göreceğiz
    6- dalsam bile gözüm yolda hocam, farkında olduğum için sıkıntı olmuyor. Zaten şerit değiştireceğim zaman konuşamıyorum ve odaklandığım için ayna kontrolünde kimseyi dinlemiyorum.
    8- yarım debriyajı bulunca gazı verip kalktıktan sonra dengelediğimde her şey güzel oluyor.
    10- biz de dörtlü falan yok hocam. Direk sinyal var.
  • 24-11-2024, 05:06:25
    #15
    alkolden kaybettim 3 hafta önce, bende yeniden yazıldım kursa (stajyer ehliyet direkt iptal ediyorlar, yeniden kursa yazılarak alabiliyorsun).

    her neyse bakalım inşallah alırız.
  • 24-11-2024, 10:48:58
    #16
    L park biraz sorun oldu deymeye yakındı ama diğer her şey çok güzeldi, paralel de gir çık yaptım ve

    Kazandım
  • 24-11-2024, 12:13:04
    #17
    Tebrikler hocam
  • 24-11-2024, 12:17:32
    #18
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Veri Merkezi Hizmetleri
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    L park biraz sorun oldu deymeye yakındı ama diğer her şey çok güzeldi, paralel de gir çık yaptım ve

    Kazandım
    Tebrikler. Kazasız belasız araç kullanmanız dileğiyle.