m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
L park biraz sorun oldu deymeye yakındı ama diğer her şey çok güzeldi, paralel de gir çık yaptım ve

Kazandım
Tebrikler. Kazasız belasız araç kullanmanız dileğiyle.